no lifer.

Alltså jag dör lite. Skolan är verkligen pesten just nu, och alla lärare bara öser mer skit över oss som vi ska göra. Om jag fick välja skulle jag bara vilja lägga mig i sängen med täcket över huvudet och sova fram tills typ den 1 juni eller nått sånt.

Att Sanne och jag var vittnen till en jävla misshandel utanför skolan idag gör ju inte saken bättre heller. Kommer drömma mardrömmar om det inatt känner jag, för bilden av killen som spottar ut blod medans han blir slagen i magen är ganska svår att få bort från näthinnan.

Min kropp håller verkligen på att ge upp snart känner jag. Jag är konstant trött och är inte alls mig själv längre. Fan.
Men som sagt, jag har tusen saker att göra så nu ska jag lätta lite på bördan och slavdriva mig själv lite. Vatikan uppsats here i come. Jippikayfuckiney.

Kommentarer
Postat av: Sannish

Ush så himla äckligt det var att se, varför händer allt sånt där oss för haha??!

2010-04-26 @ 23:37:39
URL: http://sannewestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0