N.E.R.D

Idag tar jag på mig mina nördglajjer och går omkring här hemma i mkukisar och Hello Kitty linne. Varför? Jo, för det är en absolut enbart pluggdag. Jag har tusen saker att beta av idag, så det är bara att ta tag i skiten och få det gjort.

Inatt sov jag hos Olle-älskling men trots det var jag tvungen att gå upp jätte tidigt då han inte alls var ledig (som jag) utan var tvungen att åka till skolan. Och nu får jag nog inte se han förrens nästa fredag, då vi firar 3 månader tillsammans. Allt på grund av hans körkort och mitt plugg.

En rolig sak som vi märkte igår är varför vi verkligen passar ihop. Älsklingen var hos optikern och beställde nya glasögon igår, och utan att ha sätt mina så lyckas han beställa två exakta kopior av mina. Vi kommer alltså gå runt och se ut som två glasögontöntar tillsammans, med likadana glajjer. Hur gulligt är inte det?

Men nej, plugg var det.
PUSSHEJ.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag har mailat dig precis!

2010-04-28 @ 14:06:11
URL: http://imfaccessories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0