it was so easy last night.

To cool for school är mottot jag kör på. Sen jag kom hem från italien så har jag inte orkat pallra mig iväg till skolan än, men imorgon måste jag dit. MåsteMåsteMåste. Innan ska dock Matild och jag sitta på Leanders och bli ompysslade och försöka klura ut hur våra balfrisyrer ska se ut. Uppsatt, nersläppt? Med eller utan löshår? Lockigt eller rakt? Ja, det är inget lätt val så att säga.
Imorgon blir det även en tripp till gymmet, känner att jag måste börja röra lite på mig igen. Kan ju inte se ut som en blek valross på stranden liksom.
Men jaa, nu tänkte jag städa lite här hemma. Ser ju ut som hej kom och hjälp mig om jag ska vara helt ärligt.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0