don´t even talk about the consequence cause right now your the only thing that makes sense right now.

Jag tror det är nått fel på mig. Antingen så är jag bara allmänt störd, annars så är det den trevliga pms'en som visar sig. Hur eller hur så har jag blivit deprimerad, for real. För ett halsband som jag spanade in på HM i fredags och skulle köpa idag. Det gick ju inte alls som jag hade planerat då det var totalt slut, överallt. Och jag kan berätta för er att detta var inte vilket halsband som helst. Det var långt, fint och hade fina turkosa stenar på sig. Liksom turkosa!! Färgen som jag vill ha på allt och alla just nu. Om jag skulle kunna få måla hela mig turkos så trust me, jag skulle göra det. Jag skulle kunna dö för turkos. Eller det känns som det just nu iaf.
Men tillbaka till saken. Istället för att sitta här med mitt fina halsband så får jag tänka på hur kul vi hade kunnat ha tillsammans. Det turkosa halsbandet och jag. Vi var ju fan meant to be. Men nej. Nu blir det här för jobbigt för mig känner jag. Jag känner klumpen i magen och tårarna i ögonen. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0